Autor |
Wiadomość |
Tot
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chrzanów, NGAF
|
|
Borowiec 15.III.08 |
|
| | Panowie!
Manewry na Borowcu! Obowiązkowo! Pisze posta od razu, żeby AAT nas nie wyprzedziło.
Podobno więcej osób z AAT przybędzie w sobotę, więc ustalmy na ten dzień. Scenariusz już jest gotowy w sumie, ale się jemu przyjrzę jeszcze.
Lista na sobotę:
Tot |
Więc kto idzie z AAT?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:02, 09 Mar 2008 |
|
|
|
|
MieteK
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: siersza
|
|
|
|
A ja już chciałem pisać temat o manewrach na WD... Myśle że jak by był jakiś podwóz to RACZEJ bym szedł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:59, 09 Mar 2008 |
|
|
Czeczen
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Jest taka instytucja na terenie naszej gminy co sie ZKKM nazywa, ma ona w ofercie przewoz z sierszy na borowiec:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:43, 09 Mar 2008 |
|
|
pat140
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trzebinia
|
|
|
|
Ja nic nieobiecuje ale powienienem byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:42, 09 Mar 2008 |
|
|
MieteK
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: siersza
|
|
|
|
| | Jest taka instytucja na terenie naszej gminy co sie ZKKM nazywa, ma ona w ofercie przewoz z sierszy na borowiec:P |
Dzienki że mi powiedziałeś (bo bym na to niewpadł), chyba skorzystam. Tylko że niewiem gdzie to jest dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MieteK dnia Nie 21:38, 09 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 21:37, 09 Mar 2008 |
|
|
Forest
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NGAF - Sekcja Borowiec
|
|
|
|
Takiej trasy nie ma. Ale od czego są przesiadki
Wystarczy dojechać na dworzec ZKKM w Chrzanowie i spotkacie pewnie grupe ludzi z NGAF Wszystko zależy od godziny odjazdu autobusów ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:07, 09 Mar 2008 |
|
|
Czeczen
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
nom najpierw 309 a potem w 338 sie wsiada i juz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:38, 10 Mar 2008 |
|
|
Alanus
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Cześć!
Autobus 338 jest o 9:30 z ZKKM!
Ja i Raxo napewno tam będziemy ubrani już w mundury, poznacie nas bez problemu
Pozdrawiam i do zobaczenia w sobotę!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:35, 10 Mar 2008 |
|
|
MieteK
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: siersza
|
|
|
|
A jaki bedzie scenariusz i na którą mamy tam być??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:47, 10 Mar 2008 |
|
|
Alanus
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Chcielibyśmy zacząć około 10. scenariusz jest gotowy, coś w rodzaju tego co na
WD
Jest jeszcze autobus po 11, ale to sobie sprawdźcie bo nie wiem dokładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:32, 11 Mar 2008 |
|
|
Tot
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chrzanów, NGAF
|
|
Re: Borowiec 15.III.08 |
|
Zapraszam, ustalony już scenariusz.
START: Godzina 10:00
TRANSPORT: Z ZKKMu 338 o 9:30. -> Rozkłady [link widoczny dla zalogowanych]
| | Panowie!
Manewry na Borowcu! Obowiązkowo! Pisze posta od razu, żeby AAT nas nie wyprzedziło.
Podobno więcej osób z AAT przybędzie w sobotę, więc ustalmy na ten dzień.
Scenariusz "Kosowo 1998" jest trochę eksperymentalny ze względu na jednorazowe OBJty, więc nie daję mu 100% powodzenia. Zrobiłem dodatkowy mini scenariusz "Ziemia Niczyja" na flagi gdyby pierwszy się rozpadł lub skończył za szybko.
START: Godzina 10:00
TRANSPORT: Z ZKKMu 338 o 9:30. -> Rozkłady [link widoczny dla zalogowanych]
Lista na sobotę:
Tot
Sebbarro
Roman
Alan
Raxo
Czeczen
M!strzu
Forest
Kostuch
Lajco (?)
Wojtek
kolega Foresta (?)
3x luda z AAT
SCENARIUSZ GŁÓWNY ->
Kosowo 1998
Oddziały UÇK (Armia Wyzwolenia Kosowa) rozpoczęły wojnę partyzancką, przeprowadzając serię ataków partyzanckich na serbskie siły porządkowe, reprezentantów władzy oraz zamachów terrorystycznych wycelowanych w domniemanych kolaborantów. W tej sytuacji w 1998 na pomoc serbskiej policji przyszła regularna armia jugosłowiańska, przeprowadzając szeroko zakrojoną akcję zbrojną, wymierzoną w UÇK. Bójowki UÇK zostały wyparte z miasta i okolicznych wiosek lecz walka miała się naprawdę zacząć dopiero w kosowskich lasach gdzie bojówkarze już czekali na serbskie wojska...
Strony (2):
Armia Wyzwolenia Kosowa - obrońcy
Serbskie Oddziały - atakujący
Mapa:
Spawny (4):
Czerwone Kwadraty - spawny o które będziemy się bić, początkowo należą do drużyny broniącej.
Niebieski Kwadrat - spawn początkowy atakujących. Nie może zostać przejęty przez wroga.
OBJty (4) [Atakujący mają za zadanie wysadzić poprzez wrzucenie petardy (bomby) do środka]:
Żółte koło - Jest to betonowe wejście do ścieków przy brzegu chechła.
Zielone koło - Stodoła, w której jest skład amunicji partyzantów.
Pomarańczowe koło - Okop partyzantów.
Białe koło - Słup wysokiego napięcia (czyt. maszt radiowy) ładunek trzeba będzie podłożyć pod jedną stopę słupa.
Respawny: Proponuję CO 10 minut od startu. Ilość spawnów ograniczona: 4 dla Albańczyków i 6 dla Serbów.
Trupy schodzą do najbliższych respawnów. Nie ma łażenia. Atakowany respawn nie respawnuje żołnierzy, gdy w promieniu 50m jest wróg.
Pirotechnika: Tylko na OBJty. Damy 8 petard atakującym.
Czas: 3 godziny
Koniec: Po wykonaniu OBJtów przez atakujących, wykrwawienia jednej ze stron lub zakończenia czasu.
SCENARIUSZ DODATKOWY ->
O pierwszej linii zawsze się zapomina...
Strony (2):
Armia Wyzwolenia Kosowa - obrońcy
Serbskie Oddziały - atakujący
Czas rozgrywki: proponowane 2 godziny
Punkty:
1- wzgórze zwane Młynem
2- Flaga na skraju rowu
3- Betonowe wejście do kanalizacji
SPAWNY:
Zielone X - Skrzyżowanie na północy, za lasem Kostucha
Żółte X - Okop
WARUNKI ZWYCIĘSTWA/PRZEGRANEJ
Spawny stron są stałe, nie można ich zdobyć.
Punkty zdobywa się przez nakładanie szmaty ze swoim kolorem drużyny na kijek.
Po zakonczeniu czasu gry sprawdza się ile punktów utrzymanych miała każda ze stron. W przypadku równej liczby następuje remis.
SPAWNY
Czas respawnów strony broniącej co 10 minut. (w spawnach powinny być zegarki)
Czas respawnu strony atakującej co 10 minut.
Liczba "żyć" będzie ustalona na miejscu. Wzgledem czasu rozgrywki, liczby osób, jakości drużyn oraz podziału na strony.
SPAWNKILLING NIEDOZWOLONY
Po śmierci i zgłoszenia "DOSTAŁEM" gracz zachowuje ciszę i uniesioną broń nad głową lub trzymając widoczną czerwoną szmatkę, schodzi do swojego spawnu. Nie wałęsa się jako trup i nie robi "zwiadu".
STREFY BEZPIECZEŃSTWA
Znajdują się w spawnach obu stron. Tam też dobrze jest zostawić amunicję, aby móc się "podładować".
System gry na medyków.
Przypada jeden medyk na drużynę. Ma on przy sobie 4 opatrunki na jeden spawn. (jakieś tam szmatki) Uleczyć towarzysza (lub siebie) można tylko raz. Rannym jest uznawany gracz, który został trafiony w którąś z kończyn. (ręce lub nogi) Osoba trafiona w nogę nie przemieszcza się. Trafienie w ramię powoduje, że gracz nie może używać broni. Rannym można być tylko kiedy się jest trafionym RAZ. Następne trafienie w cokolwiek oznacza śmierć. Osoba opatrzona także umiera po ponownym trafieniu. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tot dnia Pią 16:37, 14 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Śro 22:09, 12 Mar 2008 |
|
|
Forest
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NGAF - Sekcja Borowiec
|
|
|
|
Ehh.. szkoda że przyjechał tylko "no coś ty" od was, bo niezła jazda była.. żałujcie, że was nie było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:04, 15 Mar 2008 |
|
|
Tot
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chrzanów, NGAF
|
|
|
|
Potwierdzam. Dawno nie przeżyłem takiej nawałnicy kulek. Naprawdę warto było wydać kasę na bilet. Chociaż... Trudno było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:40, 15 Mar 2008 |
|
|
|