Przegląd tematu
Autor Wiadomość
MieteK
PostWysłany: Pią 14:54, 16 Maj 2008    Temat postu:

no ja napewno
Tot
PostWysłany: Pią 14:42, 16 Maj 2008    Temat postu: 18 Maja, Tory (koło Piaskowni)

Cytat:
Panowie!

18 Maja

Transport: ZKKM Autobus 310 wyjeżdża o 10:00, wysiadka na przystanku Siersza Liceum, czyli o 1 przystanek dalej niż zwykle na WD.

Punkt zbiórki: Od przystanku idzie się wzdłuż torów na północ. Punkt zbiórki to skrzyżowanie torów i drogi. Na mapie zaznaczone zielonym punktem. Ktoś tam już powinnien być. Razz

START -> Godzina 11 (lub troszeczkę później Wink)

Scenariusz ->



Mapa:



Strony (2):
Rosjanie
Bojownicy Czeczeńscy

Spawny (2):
Jasnoniebieski - Spawn Czeczenów, na skrzyżowaniu dróg za młodnikiem
Czerwony - Spawn Rosyjski, skrzyżowanie dróg w lesie

WARUNKI ZWYCIĘSTWA/PRZEGRANEJ
Spawny stron są stałe, nie można ich zdobyć.
Punkty zdobywa się przez nakładanie szmaty ze swoim kolorem drużyny na kijek.

Po zakonczeniu czasu gry sprawdza się ile punktów utrzymanych miała każda ze stron. Drużyna z większą ilością punktów wygrywa. W przypadku równej liczby następuje remis.

Punkty (6):
Mechanika gry tak jak w "Inwazji na Grenadę".

Flaga biała - Czeczeńcy
Flaga czerwona - Rosjanie

Flagi będą przy kijach, więc nie trzeba ich nosić.

Respawny: Co 10 minut. Każdy gracz ma po 4 spawny. Gracz który straci wszystkie życia schodzi do "trupiarni".
SPAWNKILLING NIEDOZWOLONY

Trupiarnia (Fioletowa flaga) - Tam schodzą gracze, którym się skończy liczba żyć.

Czas scenariusza: 3 godziny

Inne:

Pirotechnika dozwolona
Gramy na jedno trafienie = śmierć

Jakieś pytania?

Lista:
Tot
Forest
Wojtek
Kostuch
Sówka

M!strzu (68%?)
Macio

Raxo
Alanus
Dexter

Nomad
Wertunio
Skorpix
Ktoś
Ktoś


Kto z AAT by się wybrał na wymianę kompozytu? Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.